Reklamowe gadżety – z jakiego powodu warto je wręczać

Większość firm prowadzi jakieś działania marketingowe, a różnorodność najróżniejszych sposobów jest bardzo duża. Jedną z nich jest wręczanie swoim klientom najróżniejszych gadżetów reklamowych. Takie praktyki są coraz popularniejsze, ponieważ w rękach sprawnych marketingowców mają po prostu dużą skuteczność. I nie będzie tu chodzić o bezpośrednie przełożenie na sprzedaż, ponieważ gadżety reklamowe najczęściej wprost nie dają tego. Znacznie ważniejsze to budowa rozpoznawalności marki wśród konkurencji czy też zwiększenie lojalności odbiorców.

Chyba każdy lubi dostawać prezenty, i sporo osób czuje się z tego powodu chociaż trochę zobowiązanych, zjawisko to powszechnie jest znane w psychologii. W ten sposób przy pomocy zwykłego kubka czy pendriva, który trafi do rąk odpowiedniej osoby, da się utrzymać czy zdobyć kontrakty o znacznie większej wartości. Tego typu gadżety reklamowe dla firm, jeżeli mają na sobie firmowe logo, zaczynają być trwale obecne u wielu osób. Zwłaszcza jeżeli są użyteczne i praktyczne, to po prostu klienci lubią z nich korzystać, a przy tym cały czas obcują z daną marką.

A to naprawdę przekłada się bardzo mocno na poziom lojalności przy kolejnych zakupach. Duże znaczenie ma też sama konkurencja. Jeśli firmy z danej branży przy każdej możliwej okazji rozdają dookoła gadżety reklamowe z logo, to jeśli się nie chce zostać w tyle trzeba to samo robić. W przeciwnym wypadku zapamiętanym się zostanie jak ktoś, kto nie dba o relacje z klientami i nawet im nie chce symbolicznego kubka sprezentować.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Dodaj komentarz
Możesz także polubić