Wakacyjny odpoczynek nad Bałtykiem – wypożycz kamper

Po ciężkim czasie nauki na jednym z najtrudniejszych kierunków studiów postanowiłam pojechać w czasie wakacji na zasłużony wypoczynek. Kapitał nie zezwoliły mi na wybór wycieczki zagranicznej, poza tym zawsze wolałam naszą śliczną Polskę. Jako że wczasy i lato zdecydowałam się na polskie morze.

Jedni sugerują, że jest to miejsce już przereklamowane, niemniej jednak ja zawsze wracam tam z dużym sentymentem – zwłaszcza, że teraz mamy możliwości przyczepa kempingowa. Pojechałam tam razem ze swoim chłopakiem. Zawsze w czasie takich wyjazdów pragniemy się czegoś dowiedzieć i zapoznać wiele interesujących miejsc.

Mamy w sobie coś z antropologów widocznie. Z tego powodu wybraliśmy, prawdopodobnie dzisiaj dosyć popularną, gminę Rewal. Mieliśmy spis najciekawszych miejsc, jakie powinniśmy zwiedzić. Po przyjeździe pierwszy dzień odpoczywaliśmy na plaży. To nasza idealna tradycja. Drugi dzień to ten czas, kiedy z zapałem wyruszamy w teren. Na pierwszy plan postanowiliśmy zobaczyć słynną latarnię morską w Niechorzu. Kiedy weszliśmy na sam szczyt nie zdołaliśmy przestać podziwiać widoków! Ładne miejsce oraz ciekawa okolica.